(044) 361-86-81(050) 49-49-183
(063) 04-09-129(097) 303-47-03
Пусто
Доставка та оплата

 

УКРПОШТОЮ не відправляємо

                                         

 

Замовлення від 1500 до 3000грн доставляються по Києву платно, 150гр

 

замовлення до 1500грн видаються або самовивозом (лівий берег м.Києва) або

за повною або частковою оплатою (50%) можемо надіслати Новою поштою по Києву!

 

По Україні відправляємо Новою поштою за рахунок одержувача замовлення від 300гр

після повної або часткової (50%) оплати!

 

перед оформленням замовлення, будь ласка, ознайомтеся з умовами доставки.
 
При правильному оформленні замовлення через сайт на Вашу електронну пошту надходить автоматично звіт про замовлення. Будь ласка перевірте правильність оформлення замовлення! Дякую

 

* У такі райони як Бортничі, село Троєщина, всі адреси далі вул. Богатирська, 24, Петропавлівська та Софіївська Борщагівка, Чайка, Корчувате, Русанівські Сади, Новосілки, Жуляни, вул. Метрологічна (усі номери далі 14 будинки), вул. замовлення 3000грн та платна доставка 150 грн! а в Новобіличі, Коцюбинське доставка 300грн!

 

 

Графік роботи магазину 

 
              Прийом замовлень з понеділка до неділі з 9.00-21.00 за телефонами:
 
                (050) 49-49-183
 
                (063) 04-09-129
 
                (097) 303 47 03
 
             Прийом замовлень через кошик магазину та через e-mail ua-baby@ukr.net
 
            з понеділка по неділю цілодобово
 
           Обробка замовлень з понеділка до неділі

        

Доставка по Києву

 
            Доставки тільки Понеділок та Четвер,
інші дні за погодженням з менеджером

         Час доставки обговорюється з менеджером по телефону, або, якщо замовлення через e-mail або кошик, побажання зазначаються у примітці.

     

        Доставка до офісів проводиться до входу в будівлю.

 
        Доставка у квартири - до квартири
 
        Доставка великогабаритного товару або важких замовлень (понад 6-7 кг) ТІЛЬКИ до парадного!
 
* У такі райони як Бортничі, село Троєщина, всі адреси далі вул. Богатирська, 24, Петропавлівська та Софіївська Борщагівка, Чайка, Корчувате, Русанівські Сади, Новосілки, Жуляни, вул. Метрологічна (усі номери далі 14 будинки), вул. замовлення 3000грн та платна доставка 150 грн! а в Новобіличі, Коцюбинське доставка 300грн!

            

                                   

 

У присутності кур'єра уважно огляньте товар, не порушуючи цілісності упаковки, щоб переконатися, що вам доставили саме те, що ви замовляли. Усі претензії щодо відповідності товару замовлення та його зовнішнього вигляду приймаються тільки в момент доставки замовлення.

     У разі, якщо через не залежні від нашого інтернет-магазину причини покупець відмовляється від замовлення в момент його фактичного отримання або з якихось інших причин не прийняв замовлення  - покупець оплачує витрати на доставку (по Києву – 150 грн.)

    

   Оплата замовлення по Києву

                 Кур'єру за фактом при отриманні замовлення будинку;

 

                  Передплата на картку Приват Банку (тільки після підтвердження менеджером) 

 

Доставка та оплата товару по Україні

 

            Мінімальне замовлення на пересилання  300 грн

 

             Доставка по Україні проводиться кур'єрською службою «Нова пошта» протягом 3 робочих днів

             Вартість пересилання товару оплачує покупець

             при отриманні товару за тарифами "Нової пошти"

 

            Вартість товару можна сплатити на картку Приват банку (реквізити ФОП надішле менеджер тільки після підтвердження наявності товару)

            повністю або частково (мінімальна передплата 50%, але не менше 200грн

            Якщо оплата часткова (передоплата) - частину, що залишилася, покупець оплачує при отриманні,

            скориставшись послугою післяплати (зверніть увагу, що за наклад. платіж стягується на пошті 2% від суми + 25гр за

            пересилання назад грошей). Плюс пересилання товару до Вас до міста. Післяплатою відправляє тільки через Нову пошту.

             Усі відправки оцінюються (страхуються) на повну суму замовлення, але за бажання покупця

            можливе оформлення з мінімальною оцінкою вартості товару, проте у разі втрати/псування товару при транспортуванні вся відповідальність буде на покупці!

 

Всім покупцям необхідно зробити часткову передоплату як запоруку того, що Ви точно заберете товар - почастішали випадки, коли роблять замовлення, ми відправляємо, а потім клієнт з якихось причин не забирає товар і ми змушені платити за пересилання туди-назад.

Сподіваємося на розуміння!

Шановні покупці, ми не несемо відповідальності за роботу компаній-перевізників, за їх форс-мажори (затримка доставки) та за пошкодження під час перевезення! І тому страхується товар! Обов'язково максимально перевіряйте цілісність товару на пошті у присутності співробітників компанії та за потреби складайте акти-претензії на перевізника!

При надсиланні посилки ми перевіряємо кожен товар!

 

Повернення товару.

 

Харчування та засоби гігієни поверненню не підлягають (за Законом прав Споживачів)*

У разі повернення або обміну інших товарів з якихось причин клієнт привозить товар особисто на склад за попередньою домовленістю

Вартість за товари, які купували магазин під конкретне замовлення, повертається за вирахуванням коштів за витрати транспортування від постачальника до складу (тільки великогаборит-коляски, ліжка, шафи)

Повернення коштів відбувається протягом 3-5 робочих днів із моменту звернення (на карту приват банку)

 

*Урядова постанова № 172 від 1994 року - перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню після їх придбання, а саме: лікарські препарати, продовольчі товари, засоби гігієни...
Так що стосується непродовольчих товарів, згідно з постановою, не можна повертати: парфумерно-косметичні засоби, зубні щітки, м'які дитячі іграшки, товари для новонароджених (соски, пелюшки, пляшечки тощо), рукавички, білизну, білизну, тканини, вироби зі штучного та натурального волосся, друковані видання, дитячі вироби з гуми, а також ювелірні вироби з дорогоцінних металів та ін.
 
"Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки."
 
"Повернення або обмін товару виконується лише згідно з письмовим висновком авторизованого виробником гарантійного сервісного центру про те, що умови експлуатації товару не порушені." (стосується побутової техніки та електро-товарів)
 
Товар неналежної якості, асортименту, кількості - спочатку покупець відправляє посилку на адресу інтернет-магазину за свій рахунок, потім ця вартість має бути йому компенсована інтернет-магазином після встановлення, що справді товар з браком..
 
Товар належного якості - зворотну доставку оплачує покупець, тобто. поштові послуги оплачуються за його рахунок

 

Ми докладемо всіх зусиль, щоб Ваше замовлення прибуло вчасно, а при виникненні непередбачених обставин Вас завжди попередять про них і узгодять новий термін доставки.

 
 

З повагою,

адміністрація магазину 

 

Назад на головну сторінку

Нові статті Усі статті

Товар доданий до кошика